Molemmat pyöränlaakerit tuli kiristettyä kun oli laakereissa välystä.
Molemmilla puolilla oli napalukot ihan reilusti löysällä, löystyykö nää helposti vai onko joltain vaan jääny löysälle?
Tämänpuolen napalukkokin tuli kalvettua auki ja hitsuuteltua uudelleen.
Raidetankokin vaatii hiukan oikaisua.
Raidetangonpään mutterin irroittaminen vaati kalvamista laikkakoneella ja sitten selvisikin miksi se oli hitsattu, kierteet menny mutterista ja osittain raidetangon päästä.
Kierreviilalla sai hetken kihnuttaa että sai uuden mutterin menemään ja tuuria oli että tommonen M14x1.5 mutteri löytyi tallista.
Lisäksi kevennetyt spacerit eteen ja taakse(painon säästöä


) kun renkaat ottanu hiukan edessä lehtiin ja takana runkoon.
Ja kun en halunnut noita vanteita kolhia enempää kivikossa niin sain haalittua sekalaisen vanne setin
Hiukan sorvia että sai backspacet samalle tasolle
Ja sitten piti alkaa hiomaan vanteita niin mietin jo että pitää viedä puhallettavaksi mutta sitten muistui mieleen vanha "pyörityskone"
tommonen siniharmaa väri tuli aluksi sotkettua, mutta..
Piti saada jotain pirteempää