Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 19.02.2014, 20:11
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
ihan hyvä et tulee eri näkökohtia täs vaihees ku osat on viel hommaamatta.. mites tuo varsien pituus? tuo dodge on tarpeeks korkee muutenki niin volvolaisten kanssa tarkotus pitää tuo korkeus kurissa eli sisäänjoustoo rajotetaa edessä minimiin ja ulosjoustoo pitäs saada sit tarpeeks eli paljonko olis "järkevä" varsien pituus? kerran jo mittasin tosta omasta purkurunnerista nuo alemmat takavarret ja jotenki jäi semmone muistikuva et olis 570mm pituus... pitää vissii tänää käydä viel mittaamas jos innostuu keppien kans pihalle..
piti käydä mittaamas.... ei nuo runnerin alavarret oo ku 470mm eli saman verran ku dodgen varret mitä kattelin. mut sen verran tuli tosta ramchargerista mittailtua et nuo saattas olla aika passelit eteen, jäis tuo rungonpuoleinen kiinnike aika sopivasti melkei samaa kohtaa mihi lehtijousen riipuke menee, takemmas ei oikein pysty laittaa ku tilanpuute iskee sen jälkee..
eli pitää varmaa haalii pari lisää noita runnerin alavarsia tai hyödyntää sit noita runnerin ylävarsia jotenkin.. taakse pitää saada sit aika paljon pidemmät varret, esim hodarin takavarret jos löytys jostai edullisesti
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten