Viestiketju: Offroad videoita...
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.02.2014, 12:41
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Perusasetus

Kiitoksia Ismolle! Tuolla Ladogallahan ei huolto saa olla reitin varrella kun kilpailu on käynnissä. Siksi paljon leiri ym kuvaa, kun muuta ei oikeen ollut + tietenkin nuo tuubista imastut venäläiset pätkät...Ei varmaan kauheesti kiinnosta ns. ulkopuolista, mutta tehtykkin kiitokseksi sponsseille ja muistoksi mukana olleille.

Mousessa on kyllä kamera, mutta vain Klaperista sieltä kuvaa, sen mitä akku kesti. Kypäräkamera vaihtoehtoja olen tutkinut, joku pieni bulletcam tai contour ei ehkä hääiritse apukuskia. Latvilaisilla (?) tai olla jollain sama systeemi, oli hauska katsella suossa rämpimistä, tietenkin youtubesta,kotona, kylämän oluen kanssa
Pituudesta...tuohan onkin vain traileri...varsinaisessa on n. 10-12min ajokuvaa + alku ja loppu tekstit ja stilliä.

Niin ja alunperin laatokalla noi pätkät oli kuvattu vaan omaksi iloksi ja muistoksi. Suurin osa vielä kännykällä...No Sonylla jossa taitaa olla 12mp kamera ja 1080 50fps video! Myönnettäkööt että nämä oli vasta harjoituksia, lähinnä leikaus/editointi puolella, kun ei ole aikoihin sitä harrastanut. Olisihna meillä kaikenlaisia suunnitelmia, mutta pitää olla sellainen tolkku niissä ettei itse kisa kärsi oheistoiminnan takia.

Niin ja tosta kuvausryhmästä...lainatkaa mulle kolme kuvaajaa ja 5t€ rahaa niin johan alkaa elokuvaa tulla ...saatte rahat takas (ehkä...) kun yli 500 DVDtä ja bluerayta myyty

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten