Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari
Miten paljon astron ohjaus eroaa noihin lavureihin, vaikka oman ohjaus on varmaan yhtä tunnoton niin kyllä auto suoraa menee vaikka irroittaisi ratista otteen.
|
meneehän astrokin suoraan, nimittäin mettään jos se keksii nousta urasta pois, ellei pidä ratista kiinni
sanotaan nyt silleen, et huippuja ei kannata kokeilla, jos on muuta liikennetta ja ellei ole hyvä henkivakuutus
sen verran tuli urheiltua etelän reissulla kesällä, että kun astron oma nopeusmittari lopettaa näyttämästä ajonopeutta, niin turbiinilukko on viellä nelosella auki ja se alkaa kiihtymään oikeasti vasta sitten kun se lukko lukittuu ja sillon ainakin miulta loppu kantti ja lahden motarista leveys kesken kokeilla paljonko se oikeesti kulkee
jos se sivulle niiailee niin oisko iskareista toinen loppu? oma keikku ja niiaili sillai typerästi ja sitten kun katsurin pirulainen ei hyväksyny vuosikatastusta vaivasella tuuman välyksellä alapalloissa

ni vaihdoin samalla hallilta löytyneet parempikuntoset iskarit alle, ni se niiailu/keikkuminen loppu kun seinään.
tuossahan voi olla aika roimastikin palloissa välystä, kun se jousitus tiukkaa päittäisen pois ja sitä ei edes ajossa viellä huomaa, vaikka siel tosiaan on tuuma väljää, miullakin oli molemmissa ja onneks katsuri osas kattoo ja käski ne korjaamaan kun ite ei vikaa löytäny, ihmeteltiin vaan et miks se ajotuntuma on niin outo.

tosiaan toisen puolen iskari oli paskana, molemmat alapallot ja silti ratissa ei tuntenu mitään outoa, ei se paljoa paremmaksi muuttunu, mut huomas kuitenkin et parempi se ajaa on, kun ei ole välyksiä
tuo on tosiaan sellanen rauhallisen ihmisen auto, niiku tuol ylempänä sanottiinki, sitä on turha väkisin pakottaa tien päällä, sihtailee vaan omaa kaistaa pitkin ja antaa mennä, lepposa peli kun tottuu siihen hassuun seilaamiseen