Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD
Lähinnä tuo kun kyselet tietämättömyyttäsi kuten moni muukin, ihan ok homma.
Kuvauksesi mukaan esiintyvää vikaa koitti useampi tarjota vaihtoehdoksi, eihän se netissä kirjoittamalla aina oikea analyysi ole, tuo että alkaa sen jälkeen vittuilemaan toisille ja kehumaan kuinka on itse oikeassa on kyllä niin että siellä Kotkassa on syytä mennä peilin eteen.
Josko hauppamiehenä noihin helkkarin hyvin tiedät ja ymmärrät niin ei kai silloin tarvi kysellä?
|
Kauppamies en ole enää ollut vuosiin, ja sekin selvisi tuossa edellä. Tukilaakeria alettiin kyllä heti tarjoamaan vian aiheuttajaksi, ja kun se selvisi itsellenikin aloin kyselemään mistä sellaisen halvimmalla saisi. Sitten jotkut alkoivat epäillä ristikoita ja kehottivat pudottamaan kardaanin alas sitä varten. Miksi tekisin niin ennen tukilaakerin hommaamista, no en tehnyt vaan otin sen kardaanin alas ja korjasin vian. Siinä välissä minun mielestäni minulle vittuiltiin, vihjailemalla kaikenlaisilla jutuilla. Kuka minkäkin vittuiluksi käsittää, mielestäni minä en sitä tehnyt vähän kyllä kiivastuin kun mentiin aiheesta sivuun. Mielestäni se mitä itse kirjoitit:
En tiedä oletko nirppanokka vaiko tollo vai etkö ymmärrä lukemaasi? on sitä vittuilua, eli pysähdy sen peilin eteen vähän pidemmäksi aikaa. Tukilaakeri on tilattu ja varmaan ylihuomenna jo paikallaan, ja kuten mainitsin sitten katsellaan uudelleen niitä värinöitä. En enää kommentoi aiheesta, koska tähän ei ole enää mitään kommentoimista. Riidellä voi vaikka naamatusten jos se helpottaa. Täällä ei kannata v....ttuilla !