Ei ole pakko olla diesel, ei ole oikeestaan minkään sortin kriteeri. Paitsi jos kulutus on sen dieselin myötä huomattavasti pienempää kuin bensana ja silti hankintahinta on kohtuullinen. Noita kilometrejä tulee niin vähän, että se dieseli pitäis olla sitten ehdottomasti pakettiautona. 2.7 mersun motti menee budjetista ulos ihan väkisin, sekä jeeppinä että mersuna

Eikä sekään viaton kone ole, suutinjumppaa niissä on ainakin.
Nuo 3.1td jeeppi ja 320 bensa-ml valikoitui noista kyseisistä mallisarjoista puntaroitaviksi hintaluokkansa vuoksi.
Noin äkkiseltään aateltuna taitaa olla niin, että 3.1td-jeepin viat on suuri osa hyvinkin "missiokriittisiä" ja arvokkaita, kun taas bensa-ml:n viat enemmän sellasia "harmillista pikkukiusaa" ja "laitetaan kun ehditään" luokkaa. Vai onko ml:ssä joku tyyppivika, joka on a) arvokas laitettava ja/tai b) tehtävä kokolailla per heti?
Rahapussissa ei ole ylimääräistä painetta, joten sellanen pelihän se tarvis löytää, että ei tarttis koko aika jotain ropata (ainakaan mitään arvokasta).