Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD
En tiedä oletko nirppanokka vaiko tollo vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Minä ainakin oletin että se tukilaakeri ei olisi hajalla, noita hiluja tuossa ollut tutuilla ja itselläkin käytössä eikä tukilaakereita ole tarvinnut vaihtaa. En tiedä onko Offiautoissa noi sitten kovemmalla kun kulmat on korotusten takia erilaiset.
Ristikoita sen sijaan kuluu ja joutuu vaihtelemaan, ei ole kalliitakaan ja josko kartaanin ottaisin itse irti ravistuksen takia niin vaihtaisin nuo.
Noita ravistusoireita on useammalla ollut ristikoiden takia.
Mutta onnea autonkorjaus urallesi 
|
Vai että oletit. Oikeassa tosin olet, laakerissa ei olekaan vikaa vaan siinä kumissa. Se olisi selvinnyt jos olisit vaivautunut seuraamaan ketjua alusta, ei olisi tarvinnut oletella. Edellä olisi selvinnyt myös että ristikoissa ei ollut vikaa, eli en vaihtanut niitä sori vaan. Mitä autonkorjaus uraani tulee, en vaihtele turhaan osia kuten merkkiliikkeillä on tapana. Vaihdan vain hajalla olevat ehjiin. Kun 35v sitten ajoin kortin, on sen jälkeen tullut omistettua melkoinen määrä erilaisia kulkineita. Jonkin ajan kauppiaana toimineena erilaisia pick uppeja usea, joihin niitä ristikoita tuli muutama vaihdettua. Nykyään teetän kaikki isommat kone/laatikko remontit, koska ei ole paikkaa eikä terveys salli. Nuorempana tuli muutama koneremppakin tehtyä. Eli ollaan tässä jotain tehty ja jotain myös ymmärrän. Ja se tuntuu joitain ärsyttävän. Mielipiteesi luonneanalyysistä ei merkkaa minulle paskan vertaa, sinullakin on varmaan peili kotonasi vilkaise siihen !