Viestiketju
:
Käyttismaasturia hankkimassa
Näytä yksittäinen viesti
#
1
16.02.2014, 21:15
panzer
Veteraani++
Rekisteröitynyt: 28.02.06
Sijainti: SuurHämeenlinnan rajamailla
Viestit: 1.861
Mulla olis myynnissä nissan terrano2 -01 . 2,7 tdi automaatti, ilmastointi,cruise. Ajettu 240th. Toiminut mulla aivan loistavasti arkiautona/jahtiautona. Itsellä etsinnässä halvempi peli kun tässä työttömänä on tullut oltua jo hetkenaikaa.
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
panzer
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: panzer
Etsi kaikki panzer:n viestit