Viestiketju: Hilux ravistaa !
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.02.2014, 19:36
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jupasierra Näytä viesti
Näin juuri. Eli teidän mielestänne minun pitäisi vaihtaa ne ristikot, ja jättää hajalla oleva tukilaakeri vaihtamatta. Sille viisaalle joka sieltä jostain kaukaa näki että se tukilaakeri ei olekaan rikki, ehdottaisin työpaikkaa vakuutusyhtiön lääkäriksi. On senverran selvännäkijän vikaa. En minä niin hölmö ole ettenkö vaihtaisi selvästi hajalla olevat osat, voin minä vaihtaa vaikka koko akseliston jos joku sen maksaa. Voi poijjaat teidän juttujanne Kertokaa nyt saivartelematta onko kokemuksia motonetin tukilaakerin kestävyydestä, vai kannattaako tilata luotettavammasta paikasta vaikka tuolta tamgearsilta ?
En tiedä oletko nirppanokka vaiko tollo vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Minä ainakin oletin että se tukilaakeri ei olisi hajalla, noita hiluja tuossa ollut tutuilla ja itselläkin käytössä eikä tukilaakereita ole tarvinnut vaihtaa. En tiedä onko Offiautoissa noi sitten kovemmalla kun kulmat on korotusten takia erilaiset.
Ristikoita sen sijaan kuluu ja joutuu vaihtelemaan, ei ole kalliitakaan ja josko kartaanin ottaisin itse irti ravistuksen takia niin vaihtaisin nuo.
Noita ravistusoireita on useammalla ollut ristikoiden takia.
Mutta onnea autonkorjaus urallesi
Vastaa lainaten