Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 16.02.2014, 10:47
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

okei, eli sillon kaho takapään ristikko ja kokeile se kardaanin kiinnitys perän puolelta, JOS löytyy perässä väljyyttä, otat käypäsen hylsyn siihen kardaanin kiinnityksen alla olevaan mutteriin ja tempaset tiukalle. kiristysmomentti oli "tiukka", itellä käypänen on Makitan 18V pikkumopolla ajettuna niin tiukalle kun se menee (n 220Nm). sitä mutteria kun aukaset pari kierrosta, niin perä menee jumiin, eli sen on syytä olla KIINNI ja LUKITTUNA vaikka lukkoliimalla, siinon mutterissa lukkohuullukset, mut vitut ne sitä mihkään lukittee, se mutteri pitäs vaihtaa aina jos sitä menee kiertelemään johonkin päin..

kardaanin ristikon vaihto pitäs olla siulle tuttua kauraa, eli ossaat varmaan ihan ilman ohjeitakin ainoo ettei tuossa tarvii irrotella kun kardaanin silmuksista

nii ja hei vilkase samalla ettei kardaanissa ole lommoja tms, se on melko hentonen ainevahvuudeltaan, että jos joku on moukaroinu siel alla jtn, ni voi mennä rikkikin..

ne abs:n rojut menee, tai siis siellon ihan selvät johdotukset molemmille puolille jarrukilvestä läpite, eli näät ne kyllä kun autoo alta päin kurkistat, kulkee muistaakseni jos katot autoo kuskin kyljeltä, kello 10 paikkeilla banjoa pitkin.

jos jotain ihmeellista, niin kysy, voin vaikka skannata hätätilanteessa haynesista kuvia jos tarvis tms, oma on tosin 2WD ni kaikki ei ehkä oo ihan 100% 1:1 nelikon kanssa, mut tuollon kaverilla -91 nelikko, niin voin sieltä käydä lunttoomas
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten