Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76
Ainoa positiivinen asia on se, että ne saa hyvin vähäisellä voimalla taivutettua takaisin alkuperäiseen muotoon. Hyvinkin pitkälti siksi tollaiset, että kolaritilanteessa akseli pääsee pakenemaan alta.
|
Nähnyt jeeppifoorumilla kuvia, missä on kolaroitu putkimallin tukivarsilla ja ne on tulleet pohjasta läpi matkustamoon.. että onhan niissä huonojakin puolia. Noissa alkuperäisissä ei sitten olekaan juuri muuta hyvää kuin puslat, ja nekin ahdistaa metsäkäytössä liikaa joten tarttee flexjointit ainakin toiseen päähän
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|