Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 12.02.2014, 13:21
neulavuori:n Avatar
neulavuori neulavuori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.13
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 186
Perusasetus

bensa pajeron piristäminen 3.0 v6


nakataas oma threadi kun en muissa ole vastauksia saanut
omani gen1 josta kone nyt levällään kun savut karkasi
varaosa koneessa kannet näytti olevan kohtuulisen tuoreen remontin jäljiltä


onko kukaan yrittänyt lisä hevosia saada?
löytyiskö kokemuksia esim nokista tms?
pitkä ja 7hlö versio jota kadullakin on tarkoitus käyttää myöskin vetojuhtana eli alavääntö kiinnostaisi

koko moottorin tiiviste sarjan hommasin
vesi pumppu ja jakopään osat myös

kannet plaanattu ja odottaa inspiraatiota räplätä
venttiilit vaikuttaa kohtalaisilta ja pienen budjetin takia ajattelin "läpätä" ne ja kumit vaihtaa
toisesta kannesta joku on kanavia putsaillut/ avartanut joten enpä paikoilleen laita tuollaisenaan kun ei balanssissa siten olisi
elikkä niitä meinasin vingutella+imusarjaa

hydrauleja miettinyt että jos laittaisi samalla uudet ettei tarvi kohta availa uudestaan...
alkuperiäis tyyliset hydrauli sarja maksaisi n120€
mutta jos nokkaa vaihtaa niin meneekö uusiksi?

__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan)
ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä
projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä...
www.nmb.fi
kennel neulavuori(facebookissa)
Vastaa lainaten