Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 08.02.2014, 08:48
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.456
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Mikäs siinä on ettei kukaan suomessa oikein uskalla näitä lähteä kunnolla rakentamaan, ja ihan oikeasti offaamaan, vaikka aihio on kuitenkin noin hyvä!?

Jos en itse olisi näin fanaattinen suzuki-mies, niin kyllä olisi heti seuraava vaihtoehto WJ V8, ja siihen sitten kestävämpää akselia alle pidempien tukivarsien kera, ja vaikka 38.5" renkailla yms yms...

Nyt jätkät vaan pelko pois ja kunnolla rakentamaan, kun autojahan nuokin vain on! Eihän ne pilalle mene jos niitä jalostaa vähän rankempaankin maastokäyttöön, vaan päin vastoin!
Raha? Kun nuo aihiot on vielä kuitenkin kohtuu kalliita (varsinkin WJ:t), paitsi jos jonkun melkoisen romukuntoisen hakisi ulkomailta niin miksipä ei. Hyvä aihiohan tuo olisi rakentaa, siinä missä ZJ:tkin.

Kyllä sitä mielellään rakentaisi jonkun näistä uudemmista (WJ tai ZJ), asiallisia niistä saa..



__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten