Jotain ois taas tehty tällä viikolla.. Kovasti meinaa nyt muut hommat työllistää.
Taka-akselikin ois nyt kohtuu paketissa ja kärry ois periaatteessa rullaava, kun sen vaan työntää alle.
Sitten täytyis vaan saada aikaseksi piirrettyä nuo moggelin kaks vetaria ja jollain aikataululla ne täytyis myös ruveta tekeen. Kauheee homma...
Kardaanikonversioon löytyi valmiit booriholkit Mekanex:lta suoraan hyllystä 53e/kpl. Täytynee niiden ulkopintoja vähän silittää, sovittaa ja hitsata laipat, tehdä lukitus ja koittaa saada nuo periin kiinni stefan ja kuoren kera.
Mitenkäs nuo etuakselin boxien ristikon puoleiset stefat on helpoin vaihtaa? Prässätä ristikko irti ja sitä kautta?
Pientä toivoa on jo siitä että loppukeväästä ois kohtuullisen valmista. Meinaa vaan eurot olla tässä vaiheessa vuotta opiskelijalla hakusella...
Jep ja pari kuvaa. Murikan alla nuilla rattailla 43cm
Taka-akseli alustavasti heppailtuna, kolmion kiinnikettä otettii vielä aavistus taakse ja tukivarren korvakot tulee vahvistaa.
Jarrujen sovituksen yhteydessä soviteltiin sitten Markuksen P38:siin vähän isompia rattaita! Ei tarvis kun kaaria vähän suurentaa ja pientä korinkorotusta tehä niin mahtuis.