Viestiketju: Perän kavennus
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 07.02.2014, 01:08
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Olisi kiva tietää mitä tuolta perältä odotetaan...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Onko porukalla tietoa miten näitä on tehty?

Saako vetarin laipan hitsattua uuteen kohtaan, esim jos toyotan 8" vetarin katkasee laakerin kaulan juuresta, poraa laippaa tiukan reijän ja prässää rymppiliitoksella vetarin vähän läpi, ja hitsaa laipan molemmin puolin vetarin laippaan??

Kestääkö/toimiiko/onko muita tapoja?

Toinen minkä oon kuullu, niin sama homma, mut vetarin keskeltä poikki ja siihen rymppi...
Siis jos ainut vaatimus on tuo "-80? luvun 2.2d hiacen" perämurikka, niin yhdistämällä noita 9,5" periä saadaan aika monta evoluutiota pelkästään vetoakselin sorvauksella ja 6 reiän koneistuksella... siinä sivussa jarruvalikoima kasvaa ISOIHIN JÄÄHDYTETTYIHIN levyihin, joissa seisontajarrut on "hyvät"...
Noita Wanhojen hiace:n periä kavenneltiin jo 80 luvulla, lämpökrympillä sorvattu laippa sorvatun vetoakselin päälle, mutta MUISTAAKSENI hitsattiin vain ulkopäästä p.s. BJ/FJ-40 semi-F vetari on PALJON paksumpi, kuin tuo hiacen.... Ja siis vetarin poorit on samat, siis Wanhan hiacen ja hdj-80 vetarit käy samaan pooriin, kaikista hdj-100:sta ja uudemmista ei varmaa tietoa
Vastaa lainaten