Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 06.02.2014, 18:42
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_ Näytä viesti
Mun mielestä toi sama turbo vaan kiinni jos ei niin paljon klappia että ottaa siivet koteloihin kiinni, kait niistä miltei jokainen on halki samasta kohtaa.

Moni vannoo orggispahvin nimeen mutta miä luultavasti nuukuuksissani käyttäisin kannen pajalla että on varmasti suora ja laittaisin huokeamman pahvin. Krisse osaa kertoa hinnoista kun tajuaa tän.

Ootko varma että se vuotaa kannesta eikä venttiilikopasta? Näissähän kait kuuluu aina vuotaa venttiilikopat..
niin no onhan se mulla kuiten vuoden verran kyllä pyöriny tuolla niin kait se toimii vielä etiä päinkin mut pitää kuiten kattoa siitä camryn mosasta sitä turboa.. samahan net on ct20.

niin se mieki oon kuullu et orkkis on aina orkkis.. mietin tuota cometic:in pahvia.. no näyttäis kyllä et tulis kannen välistä mutta tässähän läjässä on erikoisuus.. nimittäin kun kylmänä alat käynnistään niin jos ei heti pamaha käyntiin niin öljykorkki pomppii pakosarjan päällä.. ja jos ei muista käyä sitä laittaan paikoillen niin siellähän ölppä tullee haisteleen peltiä ja raikasta ilmaa.. pitää tuossa viikonloppuna kattoa tarkemmin kun vappaat alkaa töistä niin tutkia ja miettiä. niin ja meinasin kyl että käyttää kannen koneistamolla

itellä tällä hetkellä käyttis 190D 2.0D mersu niin siinä kannen välistä pukkaa öljyt pihalle jos vain joutuu vähänkään rasituksen alaiseksi niin alkoi epäilys että toyotani on tainu olla liikaa samalla pihalla mersujen kans, jotenkin sitten aloin kansipahvia epäileen tietenkin läjässä
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten