Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 06.02.2014, 11:49
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.456
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late Näytä viesti
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late Näytä viesti
Kannattaako tuollaista WJ:tä etsiessä katsella vain Quadra-Drive malleja vai tyytyä suosiolla Quadra-Trackiin?

Lukot olis toki "kiva olla", mutta mutta... Katukäyttöönhän Jeeppi ainakin aluksi tulisi.
UP!

Huomenna Viroon. 2 Jeeppiä kiikarissa, Quadra-Drivellä ja ilman. Kannattaako Quadra-Drive versiosta maksaa enemmän?
Kyllä ja ei.. toimiessaa nuo on ihan pätevät, ja toimii automaattisesti liki yhtä nopeasti kuten 100% palalukot (Detroit locker, aussie locker, yms..). Eli ei tartte investoida lukkoihin menokyvyn parantamiseksi. Toisaalta jos nuo varilok- lukot hajoaa (ts. kuluu loppuun), ne on kalliit korjata.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten