Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina
Mulla oli kans polkuauto.Sillä laskettii jopa katua alas vaikka se oli kiellettyä.Jossain on olemassa vastaava valokuva kun Kaitsu67 on näpätty. Mopon sain 10v.Suzuki solifer..eli pv.Omakotitalon pihas kaasuttelin 3v kunnes se myytiin pois juuri ku olis saanu ajaa laillisesti.Sanovat että olin nii kaheli et oisin tappanu itteni sillä että siitä oli pakko luopua. Ilonpilaajat.Siks piti hankkia vähä isompi mopo nyt vanhoille päivilleen.
|
Mulla tais polkuautolla downhill-ajelut johtua isoveljen "painostuksesta". Sen jälkeen oli myös mulla rakkain leikkikalu mopo, Honda Monkey jonka taisin saada joskus 12-vuotiaana. Sillä sahattiin rivitalon pihaa ympäri ämpäri ja tutustuttiin lähialuuen metsikköihin. Sen avulla tulikin monet perus rassaamis-asiat tutuksi kun sormet kohmeessa talvipakkasilla rivitalon varastokomerossa vaihdeltiin rattaita ja isompaa Dellortoa. Ylväästi se palveli monet vuodet, kuluvia osia vaihdellessa kunnes pari viikkoa ennen ajokortin saamista se leikkas kiinni ja vaihdoin sen velipojan kanssa Nissan Cherryyn.