Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 06.02.2014, 00:18
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make1978 Näytä viesti
eli ois tallille eksynyt ehjä t3t4 garretti pako a/r 0,63 ja siipi koko 56mm eli tähän asti varmaan aikapasseli(siis pakopuolelta) 3,3l kutos dieselin hyrräksi. kyseessä siis patrolli ja teho tavoite 16-180hv

mutta..se imupuoli..kompurasiiven koko on tossa 59mm ja kysymys kuuluukin onko tosta jotain haittaa käytännössä(tai vaikka teoriassa)?

itehän ymmärrän ahtimista yhtä paljon kuin sika jalokivistä mutta yleensähän dieselissä on imu siipi pienempi..miksi??
dieseleis noi ahtimet "alimitotetaan"
mul on yhdes hojos tollanen tob 3/4 kinkki garret ar0,63 ja aika saakelin hyvin potkasee..

mul sano muuan turbo guru (samppa/pro turbo) aikoinaan et hommaa hojoon ahdin 55/55 siivillä ja mahd pienel ar luvul ni toimii,, ja toimi se perkule..

mut sun kysymykseen,, laita paikalle ja huolehdi koneen hengityksestä,, ennen ja jälkeen ni varmasti toimii..
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten