Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 03.02.2014, 13:23
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Mulle sanottiin, jotta korkeus navasta (keskeltä) pyöränkaaren reunaan.
Sanoin ettei onnistu, kun kaaresta leikataan siivu pois, jotta rillat mahtuu alle ja siihen tulee erillainen reuna.

Sitten ehdottivat, jotta rungosta akselin yläpintaan, ja taas tyrmäsin, kun tulee erillainen akseli.

Totesi, jotta tee muutokset ja katotaan sitte, kyllä se paikka löytyy mistä verrokkikorkeuden saa mitattua...
Ehdotin, että mittaisi lattiapinnan ja maan välisen korkeuden, mutta ei kiinnostanut...:roll eyes:
Kaaret on jo avarrettu et jos ne mittais ne katsastuksessa ja tekis lapun ni olis helppo mitata muutos akseliswapin jälkeen ja täl hetkel joka kulmas on 38creepyjen kans kaaren ja kulutuspinnan väli reilu 20cm noil pikkupyöril en oo ees mitannu....
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten