Aloittelevana offailijana aloitanpa pitämään rojektitopiccia tosta ensimmäisestä maasturihankinnasta. Samalla täällä saa (toivottavasti) vastauksia kysymyksiin, mitä tuo monsteri tulee varmasti aiheuttamaan. Aiemmin siis jotain turaillut amerikkalaisten kanssa ja onhan tallissa vieläkin -67 impala, sellasena tehdään mitä milloinkin kehdataan ja viitsitään projektina

. Hojo tullessaan mulle aika rujon näköinen ja viimeisimmistä huolloista/remonteistakaan mitään faktaa ollut paperilla. Tuo nyt mulla kuitenni on käyttö ynnä metsästysautona, tarkoitus pitääkin se luotettavana ajopelinä ja saattaa vähän siistimmän näköiseksi. Muuta siihen toistaiseksi joutanut tekemään, kun riisunut entisten omistajien sähkö ja valoviritykset pois, moottoriöljyn vaihto, nippojen ja nivelien rasvausta ja sisustassa oli vähintäänkin tuskallista siistimistä, ylivoimaisesti paskasin auto, mitä ikinä ostanut

! Etupuskuri ja sirompi karjarauta tuli tätä kautta ostettua ja ne vaihtelin viikonloppuna:
Päänvaivaa vain nyt aiheuttanut öljynpaine mittari, viisari kun kuumalla konella on ensimmäisen viivan päällä ja kone kuulemma laakeroitu jtn 200tkm kieppeillä? Nyt siis 520tkm mittarissa ja öljyinä 5w-40 teboili diesel. Ja ekaa kertaa tällaisen puikossa, onkohan se vain 4-vedon ominaisuus, kun tiukkaan kääntyessä tavallaan tuntuu "potkivan vastaan" ja takapäästä paukahtelee kovasti? Vai onko se neliveto päällä vain niin kankea? Kone ja voimansiirto kuivia, jostain vain sotkee koneen apuk. kyljen ja koneen takaosan. Ilm. venttiilikopan tiiviste antautumassa, miten iso työmaa se on vaihtaa? Kiitoksia jos jaksoit lukea, varmaankin vähän tyhmiäkin kysymyksiä, mutta jostainhan se on lähdettävä ja liikaa pidä luottaa noihin vehkeisiin