Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 01.02.2014, 00:25
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Sattuu ja tapahtuu... Älkää tykätkö huonoa...


Kyseessä kuitenkin moninkertaisesti VANHA-auto, Noissa merkkiliikkeen korjausaikoissa puhutaan yleensä Normi/normaalihinnoitelusta, ja se pätee vain uusii autoihin, (sikäli mikäli ei mene takuuseen) olikohan esim. VAG- konsernilla joku ikävuosi, milloin nuo arviohinnat muuttuu minimiksi?

Itse olen sivusta seurannut, kun yhden FORD:in vänkärin airbäkin ohjelmointi!, siis ohjausyksikkö tilattiin sekä rekisteri- että valmistenuerolla, ja asennettiin paikoilleen, mutta tuo vänkärin turvatyynyn KÄYTTÖ: siis onko vänkärin airback käytössä, vai turvaistuimen takia käännetty OFF! Olisi ollut tuntikirjanpitoa pitkäksi aikaa....

Esim. noiden jarrujen ehjäys voi vaatia tunnin/jopa pari lisäaikaa, kun on kunnolla levy ruosteessa....

Itselläni Ford fokuc kytkinen vaihto (1.8tdic vm. 2011) meni pitkäksi monta tuntia, sen takia että joustintuen/alapallonvelen pultti oli jumissa.... lekaa ja mietoa lämpöäa sekä ruosteen irroitinta.... Sitten kun ostin uuden pultin, niin ruosteenirroitin ja vasara vaihtui MIG hitsaukseen, ja poraukseen, Plasma odotti laatikossa...

Ja takasin topiikkin: Olisko ollut reilu päivän homma, jos ei vastusta mikään? ja jokaisesta vastuksesta tulee 2h+ lisää....
Vastaa lainaten