Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 31.01.2014, 21:58
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Tänään tarkastettu bensanpaineet uudelleen, kun vika päällä niin paine 1bar--> tankkipumppu vaihdettu.. Pienen testilenkin jälkeen taas alkoi booan..huomenna tarkistella bensapumpun rele.

Mappi tarkistettu pattereiden ja alipainepumpun avulla ja se tuntuis olevan kunnossa.

Jännite Mapille ja kaasun asentotunnarille pitää kans tarkistaa huomenna sekä toi suuttimen vastusarvo

Edit: lisää tutkimista

Suuttimen vastus 1,7 ohm

Bensan paine ei nouse kun 0,5bar ekalla bensapumpun käytöllä, toisella kertaa jaksaa nousta baariin saakka ja lähtee käyntiin.
Heti käyntiin lähdön jälkeen bensan paine hetken aikaa 2bar, mutta laskee 1,5bar ja hieman alle ja prötää.

Jossainvaiheessa kun tukki paluuletkun niin paine nousi yli 2bar ja kävi kunnolla--> vaihdoin säädettävän painesäätimen.
Painesäätimen vaihdon jälkeen toimi hetken ja taas alko prötään, prkl !!

Huomenna lisää ihmettelyä, olisko kellään ideoita??


Edit: lisää tutkimista sekä vian syy

Eli polttoaineen tulo letku tukkoon -> paine ei noussut eli pumpussa vika..kö? Sen jälkeen annoin suoraa virtaa toisesta akusta suoraan pumpun sähköpistokkeeseen, pumppu ei pyörinyt.. Virta johto kiinni liittimeen ja maa johto runkoon --> pumppu alkoi pyörimään eli maa vikaa.

Tankki irroitettu ja pumppu irroitettu, oli miinus kaapelin läpivienti niin pahassa kunnossa ettei pumppu saanut kunnon maata--> maa johto ja läpivienti korjattu ja nyt TOIMII jeee! Pikkasen on välillä meinannut usko loppua.

Se on hyvä että alkoi rokkaamaan
Mihkä sä ruuvailit paineet/oliko sillä omalla regulaattorilla paljon?Tietää tota omaakin vähän seurailla kun saa tohon vaiheeseen asti..
Vastaa lainaten