Näytä yksittäinen viesti
  #400  
Vanha 27.01.2014, 21:02
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

ehä mie kehant käyä akselin hiomis hommiin.. äske kävin pikasee tallil pyörähtää ja tein kärrii (kiitokset veljelle kärrin lainasta .. ) kuorman akseleista. samaa kuormaa meni kääntöpäät, etu jarruje hiekka pellit, taka jarru kilvet, rummut, jousie ne pökäleet minkä läpi das U-pultit menee, u-boltsit ja olikoha viel jotai en muista.

hiekka kylpyä siis noille haaveilen ja kunnon maaleja. nyt ku ne jaksaa tehä ei tarvia enää miu aikan ainaka puuttua

taka jouset otin äske irti et pääsee ne retusoimaa. eli hiomaa pinta ruosteet veks ja levittää speZial mämmit lattoje välii ja joku kiva penisheli maali päälle.
kuski puolen norrassa on jumittunu pultti puslan holkkii nii tiukast etten jaksa käyvä sen kans tappelee sen enempiä vaa haen varastosta B osan tilalle.

tankki läks kans irti tos viime vkl. pakko laikata päälle luukku et saa oiottua ku on "hieman" tilavuus pienentyny ja samal pääsee mättää kakku lapiolla mutaa pois ku ollu näköjää jonkuu aikaa huohotin letku irti mut hyvihä tuo on raksuttanu kura tiisselilläkin.

vanhasta koneest purkastii kampuran hinapyörä irti. 50mm hylsy ja 1.5M jatkolla lähti nihkeesti irti. tarviin sen toho "uutee" pannuun ku siin ei oo ku 1 urane pyörä.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten