Viestiketju: Rattijuopon auto
Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 18.10.2004, 17:06
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.849
Perusasetus

Ei muuta kuin maastureiden vinssaus kisa pystyyn Rykäsee sen toiselle puolelle tietä, niin että se on tiehallinnon homma viedä se auto pois siitä.

Eikös muuten noissa tapauksissa auta vakuutusyhtiö? Eikös sitä varten makseta vakuutusmaksuja, että kun jotain sattuu niin ne maksaa? Kyllä on aika ihme runkkari meininkiä..

Vähän sama kuin muinoin ex.kämpän luona joku runkkari pysäköi autonsa aina mun maksulliseen paikkaan. Jos vieraspaikkoja ei ollut vapaina. Tuli muuten aika äkkiä omistaja paikan päälle kun otin amerikan raudan alle ja aloin viritteleen vetoköysiä transportterin perään. hehehe.. Siinä oli sitten mukava sanoa että jos tuo paska ei tuosta häviä niin se löytyy tuosta lähimmästä ojasta. Eikä muuten tullut enää sen jälkeen toista kertaa mun paikalle Tosin myöhemmin sain tietää että se heppu ois voinut väittää että siltä hajos autosta vaikka mitä jos olisin rykinyt sen autoa ja minä olisin maksanut sen.. Onneksi ei mennyt loppupeleissä niin pitkälle että olisin rykinyt sitä.

-- Halaillaan puita ja WEB offaillaan. Se on mukavaa touhua ja kukaan ei vikise --

Nerd-O
Vastaa lainaten