prkl ku löytyy voorumilta liikaa luettavaa, ja suskan pakoputken mutteritkin vtuilee, niin jää omat jutut kirjoittelematta
Startti lopetti viikko sitten toimintansa. Töihinkin piti päästä, niinpä pienien ensiapujen jälkeen piti nöyrtyä hakemaan isännältä auto lainaksi. Noo, töihin päästiin mutta sakotki tuli menomatkalla, kännykän käytöstä! Se oli sitten semmonen perjantai-aamu.
Päivällä pitikin metsästää uutta starttia vitaraan, mutta 135€ hinta tehdaskunnostetusta boschista ja vanha startti vaihdossa ei kiinnostanut. Niinpä tilasin ebayn ihmeellisestä maailmasta
tämän
Viikonoppuna tuli sitten startti irrotettua, purettua, ja todettua että hiilisillan kannakkeet + maadoitus oli paskana. Korjuasosaksi tilasin sitten
tämän
Vanhan startin sai kuitenkin toimintakuntoon, mutta vielä vähän auki odottelenko varaosat vai mälläänkö sellaisenaan kiinni koneeseen.
Samalla totesin että pakosarja ja pakoputken ensimmäinen liitos oli jäänyt kansiremontin yhteydessä vuotamaan. Naps ja kops ja pakoputki tuli kentälle, tai sitten ei. 3 mutteria oli päättänyt jäädä iäksi kiinni. kaksi lähti vähemmällä vaivalla, olivat työskentelyetäisyydellä. Kolmas muttri pakosarjan ja putken välissä sitten ei. miten voi olla mahdollista että mutteri ei irtoa vaikka ajoin sen dremelillä halki!? Lopuksi pultti poikki, ja putki irti. Tämmösistä "pikkuhommista ei tullut kuvia napsuteltua, alkoi sen verran kyrsimään auton alla maatessa. Nostin (TAI KORKEAMPI AUTO) ois TOSI kiva
Tiheäkierteiset pultit ja kierteet näytti olevan putkistossa, eikä nurkista tietenkään löytynyt sopivaa, että katkaistun pinnapultin tilalle olisi saanut uuden. Kasaaminen taitaa saada odotella siis myös startin varaosia.
Vuotoja näytti olevan öljypohjassa, etuperässä ja vaihdelaatikon kannessa. Sen verran pienet tihkuamiset että taitavat saada odotella ensi kesään. Autokin pitäisi yrittää säilyttää edes jokatoisessapäiväisessä ajossa.