Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Suomi- idioottimaisuuksia verohelpostusten takia.
Huvittavinta noissa PTO- versioissa on se, että monissa sen ulosoton päälle laittava vaijeri ei ole missään kiinni, ja vaikka olisikin niin se ulosotto ei fyysisesti siltikään voisi toimia koska koko härvelin akseli on vain suora tanko ilman mitään spooreja tai lukkosysteemiä. Omassa ekassa XJ:ssä taisi jopa olla niin että PTO:n sisällä ei ollut mitään mikä fyysisesti olisi yhdistänyt jakiksen pääakselin voimanulosoton akseliin
Muista sitten että et välttämättä voi sitä ulosottoa autostasi poistaa, koska katsastuksen yhteydessä saattaa mäjähtää verottajalta ylimääräinen autovero maksuun koska auto ei enää täytä kriteereitä aikanaan saatuun verohelpotukseen  Ei noista oikein tietoa löydy, tiedä missä/ miten lie on toteutettu nuo tai kuka on edes PTO:n valmistanut jakoaskin perään. Siinä sitten naurattaa jos jakis/ PTO hajoaa ja pitäisi saada normaali jakis perään..
|
Mites kun tossa on kiinteä yoke ja liuku tossa kardaanissa niin riittääkö kuinka isoon korotukseen että toimii, ajatuksena olis 4,5" Rough Country setti kaikilla mahdollisilla hiluilla, ja 1" TC Dropilla, että jos nyt ei värinöitä satu tulee niin riittääkö liussa pituus. Jos joutuu kardaanin vaihtaa niin sopiiko tohon nyt sit suoraan automaatti XJ:n etukardaani kun kerran on kiinteä yoke?