Olihan joku kehunut yhteisellä kone hallilla et just teetti kytkimen ja jarru rempan valmettiin ja oli laskut mennyt sekaisin niin oli toinen manaillut et onpas kallista ja tajunnut et piti valtsun laskua kourassa ja valmet kuski katteli et ompas halpaa, mut miksi kone on putkitettu ja kaikki laakerit uusittu sekä vaihteiston kuluvat osat uusittu kun kytkin piti vaihtaa
Se on suhteellista, mun ajolla on belkku kestänyt moitteetta, mitä nyt renkien rikkomisia siinä on hieman
Mut orkkis kytkimellä mennään yli 2000 tunnin kun 500 on kesto
Kaasussa on kolme asentoa poissa eli 1000 rpm ja 1500rpm tällä käytetään etukuormaajaa ja ulosottoa, kaikki muu sitten onkin nilkka suorana
Tuttu kyseli, et miten sillä pitää ajaa niin sanoin, et lappu lattiassa ja vaihteella määritellään nopeus.
Saattaa belkussa tosin olla kans, et se on "minun traktori" ite ajellut nyt viime talven/kesän ja tän talven ilman, et on tarttennut rempata, tuttu ajoi 3km ja kardaanin pultit irti

ja ite sitä ennen ajelin kesän ja puolet talvesta sillä kardaanilla (faija kirjaimellisesti katkaisi alkuperäisen ja momentin rajoittimen samalla särki) ja kirrasin pultit 4 työtuntia ennen kun tuttu lainasi