Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 22.01.2014, 15:01
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Lääkäriä leikitty. Tiltinpää taitaa olla sittenkin ok. Pikaliitoksen kun irrottaa antaa se painetta silti käännölle ja kouralle. Eli ohjaus ei toimi kahvan / jonkun venttiilin välissä mikä on ohjainboxin vieressä konehuoneessa. Boxi vilkuttaa punasta ja vihreää. onkohan tämä ok? boxin vieressä on öljytukki ( johon tulee öljy ja josta lähtee tiltille? ) jonka päällä on 2 venttiiliä? joihiin menee piuhat nro. 1 ja 2. Koitin kääntää nämä mutta pyöritys antaa paineen edeleen mutta ei pyörinyt. Kallistus edelleen mykkä. Koitin myös yhdistää kallistuksen ja kouran rullat.
Rullissa 3 johtoa. Punaset ja mustat menee samaan. sininen kourassa vihreään ja käännön sininen keltaiseen. Ei eroa muuta kuin kouran aukaisu ei toiminut ja kiinnipäin meni kummastakin rullasta. Periaatteesta en haluisi sitä huoltoon viedä ( en myöskään taloudellisesti maksaa kahta siirtoa ja saada sopivaa laskua).
Oppisi vain maksaamaan aina kun hajoaa. Tuossa on nimittäin ollut juurikin kahvojen kanssa ongelmaa ja uusia aina kaupitellut ( näihin ei saa edes vara rullia) noin 1000€ kpl.... Korjaus maksanut aina noi yhden sentin mitä kolvi on virtaa syönyt. Letkuja syö myös sisäpuolelta ihan kiitettävää tahtia. Sama ongelma kun pikkuveljensä kanssa. Isommissa tämäkin huoli poistuu.
Vastaa lainaten