Mulla raukalla on halvin muuntaja ja halvimmat puikot. Puuilo alle kakskymppiä 5kg. ettei jopa 13€ en muista enää. Niillä hitsataan kaikki yli 2mm vahvat ja hintaa ei taida mikään voittaa. Roiskeita ja perkeleitä tulee enemmän mutta mahdollista saada osat yhteen. Kun pääsin peltitöihin 5kg hiilaripullon kanssa niin kaksi pulloa tyhjeni hetkessä pitkiä peltisaumoja tehdessä. vaikka vain korjasin "lieviä" ruostevaurioita.
Kuvittelisin että halvin olisi vanha sammutin joka muokattu hiilidioksiidille ja mä tykkäsin hitsata peltiä sillä 0,6mm langalla. 0,8 vois säästää kaasua mutta sellainen oli kelasssa. Aion seuraavaks hitsata koriin vahvikkeita millin langalla 3mm tavarasta mison 8 lla ja onnistuuhan se.
Noita pulloja on sammutinhuolloissa ja hinnat vaihtelee. Mulla putiikki oli 500m päässä ja antoi mukaan samanlaisen täyden kun samoja pulloja oli nurkissa kymmeniä.
Hieno projekti sulla ja kerro ajatukset uudesta alustasta. Mulla on jo liianhyvät lehtijouset ja niitä olis hyvä päästä joskus vertaamaan kierrejousiin tiellä ja maastossa. Vaikka lehdet ovat tönköt niin silti ongelma tulee pohjaamisesta, pahoita paikoista pääsee vauhdilla enkä usko kierrealustan parantavan sitä.
Hitaassa ajossa lehdetkin reagoi vaikka meno on tölkkyvää.
Ei maastoon kuitenkaan mennä kahvikuppi kädessä, hieno projekti ja etenee hyvin.
Musta on tullut nollabudjetin jäärä ja uskon kun näen takaylityksen parannuksen + kierrealustan paremmuuden.