Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.01.2014, 20:10
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Melko maukkaan näkönen

Mulla on ruiskun asennus vielä sen verran kesken että ohjainpurkille virrat ja maat ni voi kokeilla käyntiin..eikös sulla ollut uudempi ruisku moottori kun mulla ? (Itellä vm92 samuraista )
Sä oot ihan loppumetreillä jo,Kun mä vasta kohta aloittelen ja toi mun kone oli vm.98 tai siis ite ruisku ja perusmoottori oli jostain 115000km ajetusta swiftistä..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 Näytä viesti
On kyllä makee peli!! Oli oikein pakko hetken aikaa katsella kuvaa ja hiljentyä.
Ukko on kyllä melkoisen työn tehnyt. On meinaan aika paljon muuttunut siitä kun tuon viimeksi livenä näin

On vaan jännä juttu, kun olen seurannut tätä topikkia, niin aina vaan enemmän tuntuu siltä, että omaan talliin pitäisi pian joku Suzukin tapainen saada työn alle. Ehkä vaan vähän mätähommia ja pieni vinssi keulille...ja sitten se karkaakin lapasesta
Jos jotain on tehty,Niin on siinä vielä paljon tekemistäkin.Enkä ees yritä tehdä kaikkea tällä kertaa,Vaan jätetään jotain kivaa seuraavalle talvellekkin,Niin pysyy mielenkiinto yllä.

Ja ihan kylmän viileesti sä voit hommata kaverin sille sun punaiselle suzukille.
Eiks lapsiakin yleensä tehdä 2x niin niistä on seuraa toisilleen!!
Ja oishan se epäreilua jos toisella niistä vaan olis isommat kurasaappaat
Vastaa lainaten