Elikkä sain etenee sen verran että uusi anturi oikein mitattuna eli AC-voltteina, tuli 0.2V tulokseks, otin irti anturin ja koitin vanhalla, poraten siihen 3/8" reiän ylempään kiinnikkeeseen jotta tulis lähemmäks vauhtista ja takas, nyt tuli 0.6V ja 200ohm, eli pitäis toimia täydellisesti.
Pultit on alkuperäiset.
Mutta ei kipinää.
Puola mitattu ja antoi 1ohm, ja tosiaan heräte meni läpi, muttei katko.
Joten nyt olis enää mitattavana ICM, tajusin juuri mitanneeni sen aikasemmin väärin, joten uudestaan mitattavaksi tuo että katkooko maata tai plussaa. Sitten MAP-anturi, en tiedä miten vaikuttaa sytytykseen. Sitten piuhat ECU:lle ja itse ECU. Itse kyllä toivon että vika löytyy ICM:ästä.
__________________
Offipeli: -
Käyttöpeli: E39 BMW 523iA
MMC Mansen Maasturi Club
NORT Noormarkun Offroad Team
BTCF Bimmer Tuning Club Finland
|