Näytä yksittäinen viesti
  #492  
Vanha 15.01.2014, 23:15
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 627
Perusasetus

TDI swappia odotellessa (vapaata tallipaikkaa koneen vaihtamiseen) tuli eilen harjoituksen vuoksi vaihdettua nykyiseen AAZ:iin JX:n ruiskutuspumppu ja suuttimet. TDI:stä yli jäänyt pumpun jalka sopi tähän käyttöön (kiitos "jäynämiehelle" ideasta).

Tänään sain JX:n suutinputket sovitettua ja ajoituksen ihmeteltyä paikalleen, meni säkällä kohdalleen (0,85mm). Suutinputket mahtuivat juuri ja juuri, koska LDA:n kelloa piti nostaa M8 mutterin ja yhden prikan verran ylöspäin, ettei ota kiinni kannen vesilähtöön. 1.9 lohko on pikkasen korkeampi kuin 1.6, joten aiheuttaa pieniä mittaongelmia osia keskenään sovitellessa.

Toivottavasti polttoaineen kulutus pikkasen putoisi, kun nyt pitäisi olla ehjät suuttimet ja tiivistetty pumppu.



Ahtopaineet ei nouse kuin 0,5 bar, savua ei tule putkesta, vaikka lisäsin syöttöä 1/4 kierroksen siitä mitä oli edelliseesä 1.6 TD Tölkissä ollut. Ilm "isolohko" tarvitsee enemmän ruokaa?
On selkeästi laiskempi kuin edellisellä pumpulla, joka oli muuten kaiketi vakio, mutta syöttöä ruuvattu lisää.

Aluksi ei kierrokset meinannut laskea eikä ottanut kaasupoljin lattiassa kuin 4000 r/min, mutta syy löytyi löysästä kaasuvaijerista, jonka kiinnitys muuttui pumpun päässä. Samalla tuli sitten vaijerikin vaihdettua, vanha alkoi olla jo loppu, useampi säie poikki pumpun takakiinnikkeen kohdalta.

Nyt alkoi sopivasti sataa lunta...
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.


Viimeksi muokannut T3Syncro : 15.01.2014 23:44
Vastaa lainaten