Näytä yksittäinen viesti
  #376  
Vanha 14.01.2014, 23:03
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus


kytkin rupes olee ehtoo puolella ja kampuran taka stefa ilmotteli itestää ni poisha se höyhenen kevyt möntti on otettava.

suunnitelmat toki vähä elää kokoaja ni mie laitanki tähä kokonaa toisen koneen
VALMET tietysti. MUTTA jos vaikka tähä pannuu nyt viho viimei sais panostettua veikeemmän pumpun ja isomman urpon...

samal ku pannu on pois vaihan jakiksee etu kartaanin lähtöö laaGerin ku tuntus olevan hieman liikaa tota välystä ku oksentelee mazlat pihalle..

perkele et pitää taas piätellä itteesä... tai no ei oikeestaa ku maaliskuuhu aikaa ois saaha taas ajoon. vähä vaa tekis miel:

- nostaa koppa pois

- rungon puhallus ja maalaus

- akseleitte läpikäynti + maalaus pinkiks? hmm.. jep

- + 72 muuta hommaa...

voisko joku vaa sanoo et korjaat vaa pakolliset hommelit sellai et menee leimast läpi huhtikuussa ja ajelee onnellisena ens kesän?



(EDIT: Huomio offi palstan pienet tarkka silmäiset kääpiöt. ei pitäs näkyy kuvissa tyhjiä, puoli täysiä tai edes täysiä olut tölkkejä. olen parantunut. preis the loord! ... eiku puol veltto läskit veks kuuri ladogaa ajatellen )
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability

Viimeksi muokannut young n dum : 14.01.2014 23:10
Vastaa lainaten