Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 14.01.2014, 20:04
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Sori nyt taas topicin sotkemisesta



Vanteet oli alkuperäiset 7" jotka levitin 13" ja siirsin keskiöt.
ET oli joku -90 ja keskiöt alkoi näyttää heppoisilta niin tein pulttijaolle 8mm vahvikkeen ja puoliin kulmapalat.
Kehät tilasin laserleikkeinä yksiosaisina ja 24 pultinreikää merkattuina.
Porasin reiät ja kierteytin sisäreijät.
Sisä ja ulkoreunassa on pyöröteräsvahvike.

Hirveä sohlaus kun kahvitunnilla ne tein, kaverit vittuili kuukausia kun kannoin vanteita ympäri hallia eestaas.
Noissa ilmeni sattumalta yksi yllätys. Maalasin vanteen sisäosan paksulla puolihimmeällä uretaanimaalilla.
Kun vuodenpäästä yritin iroittaa renkaita vanteelta niin hjn keula alkoi nousta ilmaan maastotunkilla painaessa, maali ei ollut kovettunut täysin renkaita kootessa ja ne istui kiinni kuin liimattuna.

Nyt pitäisikin kokeilla toisten renkaiden lukitusta toisille vanteille samalla maalauksella, ehkä niitä lukkoja ei tarvikaan? Vanteen "humppiakin" voi kasvattaa maalilla kun niissä tuntuu olevan eroja, toiset vanteet on ihan löysiä ja toiset pirun kireitä.

(Oon muuten melkein ylpee tosta kohtauskulmasta mekaanisen vinssin kanssa)
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.

Viimeksi muokannut helmapelti : 14.01.2014 20:07
Vastaa lainaten