Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.01.2014, 11:26
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Omalla kohdalla olen sallinut itselleni puolen millin virneen kysyessäni: "nypätäänkö", kun pappa on ajanut corsansa pöykkyyn ja mummo pitää saarnaa repsikan paikalla. Eniten kuitenkin ilahduttaa marketin parkkipaikan kakarat silmät pyöreinä sormella osoittelemassa, puhumattakaan äitien vaivautuneista ilmeistä. Itse kun olin penskana samanlainen.
Muuten sama mutta itteäni lähinnä ilahduttaa niiden isien vaivaantuneet ilmeet äitien/vaimojen mehiessä posket punaisina siinä apparin paikalla kun pyyhkäsee Bertalla tontille...

Kerran duuniin mennessä ajoin juurikin jonkun korsan tai cadetin perässä joka pisti hyvissä ajoin jo vilkun oikealle osoituksena kääntyä seuraavasta risteyksestä. No keli oli sen verran liukas että näki jo monta sekkaa aiemmin että nyt ei kyllä taivu...no ajelin kaverin perässä sinne luiskan reunalle ja siinä vaiheessa kun heppu rupesi avaamaan ovea, oli koukku jo kiinni ja sanoin vaan kaverille notta jarrut irti ja pyörät suoraan, ja nyppäsin kinnerin ylös. Tilanne kesti varmaan luokkaa 30 sekunttia kun sorsa oli taas tiellä ja matka jatkui...
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa

Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten