4 päivää aavikon poikki, muuten on liian rasittavaa miehille ja autoille,
vasta viime vuonna lueskentelin jotain kertomusta gobin ylityksestä ja siinä tuumasivat et hyvä jos viikossa yli ehditään saattaa 10;neen päivään mennä ja päivällä oli +50 lämmintä
Öljy on ollut vasta joka helvetin jaksossa tärkeimmässä osassa et koneet kestää ja jos sinne laittaa jotain muuta kuin "teboil diamondia" kone hajoaa jo sitä katellessa
Mikä ihme sen rätin tarkoitus penkkien takana on

siperiassa sen jotenkin ymmärrän, mut miks helvetissä se on joka jaksossa??
Ilmastointi on poistettu kun se kuluttaisi liikaa polttoainetta

monta sataa litraa se sitten vie löpöä 800Km matkalla
Epäilys on, että ilmastointia ei ole poistettu vaan lisätään vaan draamaa ohjelmaan
Tätä tukee mukavasti se et jos oikeesti autossa on 45 lämmintä niin epäilisin, et ei oltaisi autossa huivi kaulassa ja hattupäässä hikoilematta
Mutta toi ajonopeus kertokaahan jotka oikeasti olette jossain tuolla käynyt niin onko se oikeasti max nopeus 30kmh?
Koneen liika kuumenemiseen on topgear ratkaisu konepelti katolle
Jännä homma et näyttäis et noi on vähän joka paikassa noilla talvirenkailla jumissa, mut huoltoautot ajelee normaaleilla SUV dunlopeilla eikä taida olla jumissa
vaan oisko noissa talvirenkaissa se et ne on insinööröity uppoamaan pinta aineesta läpi kovaan pintaan josta sitten nastoilla otetaan pitoa ja hiekassa kun ei routinutta kovaa maata taida 20cm syvyydessä oikeen olla
"elävä karttakirja" Bik Li- vetääköhän se sill periaatteella, et jos eksyy pitää mennä kotiin häpeemään
"Hiekkamyrsky" kohdassa huomasi hyvin ettei ne sotilas asiantuntijat ainakaan lähi-idässä olleet käyneet kun ei shemag;ia solmia osannut