Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 12.01.2014, 21:26
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölli Näytä viesti
Veikkaan että ihan ominaisuus, ite ainakin huomannut kahdella hiluxilla (risu ja jäykkäakseli) ja kahdella suzukin maasturilla että etupää jarruttaa esm. asfaltilla tai hiekalla kun kääntää tappii nelivedol ja ajaa. Joskus tullu rullaten johki tiukkaa käännöksee nelivedol ni auto on pysähtyny ku kääntäny tappiin. Eli ei sielä mitää rikki ainakaan ole.

Offtopikkina, pistin lumiketjut etupyörii ni on kyllä aivan lyömätön laite hakee mettästä puita.. kiipeää melkose jyrkkääkin polkua pitkin tuosta vaan
Jep. En ala aukomaan mitään murroksia tai muuta, mutta aihe kiinnostaa siksi että minä en paskoja laitteita kauaa kattele. Mä korjaan ne. mutta jos ei ole vikaa, niin ei tartte mennä tonne pakkaseen jäädyttämään näppejä kiinni työkaluihin

Justiinsa ajelin viikonloppuna omallani mäntyensiharvennuskeikan yhteydessä kaatamaani leppärankaa lavan täydeltä. Melko jyrkkää reittiä ylös ja takaisin sellaista jännäkallistusreittiä- pääsee ajamaan lenkin ja voisi ajaa vaikka offirallia tuolla

Lumiketjut on takana hyvät kun on painoa paljon, mutta edessä ne pitää olla kevyellä autolla.

Kuunnellaan ja ajetaan jos ei joku kerro jotain muuta
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten