Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 11.01.2014, 12:15
Messätissari:n Avatar
Messätissari Messätissari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.13
Sijainti: Joensuu, Severnaja Karelija
Viestit: 114
Perusasetus

Impulssiletku on se haitariletku. Imukaulaa ei taida saada irti kuin sylinterin puolelta... Nynnyvenan kierteistä ei mitään hajua.

Mielenkiintoinen hässäkkä, mutta nythän on hyvä tilanne, kun tietää, ettei runko tod.näk. vuoda ja kiekko on vielä pelattavissa! Työkierrosten nyökkäys ja seilaaminen ei paljon voi johtua muusta kuin polttoaineen saannin ongelmista. Vaihdoitko muuten bensasuodattimen sieltä tankin sisältä ja?

Pikkunen ropleemi on, että ei ihan tarkkaan tiedä, miksi alkuperäinen oire korjaantui. Toimenpide kerrallaan edeten, en älynnyt sanoa, ja erikseen käyntiä kokeillen, mitä muutoksia tapahtuu. Sillä sitten osaa vähän sulkea pois eri vaihtoehtoja.

Tiedän miten turhauttavaa on kaasarin jumppaaminen ees sun taassun, mutta wanhaa kalvoa ja tiivistettä voisi käyttää paikallaan ja tekstata mitä tapahtuu. Samoin ennen kuin tekee mitään niin edellistä tuluppaa voisi ihan varmuuden välttämiseksi koeponnistaa. Niissä on on vähän liiankin usein eristevikoja jo uusina. Hyllystä otettuihin kalvoihin niihinkään pidä uskoa kuin sika jouluun.
Vastaa lainaten