Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 10.01.2014, 22:47
Jax_KiBez:n Avatar
Jax_KiBez Jax_KiBez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.08.12
Sijainti: Pirkkala
Viestit: 179
Perusasetus

Noniin, nyt olis taas yksi "iloinen" XJ:n omistaja, tuli ostettu 4.0-litraisella koneella vm.90 kinneri.
Ja nyt kun päivänvalossa autoa tutkinut niin kaikkea jännää löytynyt, ja vikoja ilmennyt.

Elikkäs turbiiniin lukko ei lukitu ollenkaan, muuten vaihtaa täydellisesti. On tarkastettu TV-kaapeli. Jarrupolkimelta oli joku liitin josta johdot revennyt irti. Yhdistin johdot mutta ei tähän ollut vaikutusta, jarruvalo toimii normaalisti. Autosta poistettu ABSit jos sillä jotain merkitystä.

Sitten vakionopeudensäädin ei toimi, ajattelin että liittyis samaan vikaan, mutta en näistä tiedä.
Suurin ongelma on kun edelliset omistajat on tehnyt johtospagettia kojelaudan alle, kaikki boksit roikkuu nippusiteissä ja irtonaisia liittimiä löytyy, vaan ei keksi vastakappaleita niille.
Ja lueskelin noista alipainesysteemeistä, mutta en ymmärtänyt miten tämä toimii.
Voisiko joku kaavioin, kuvin ja sanoin neuvoa mitä seuraavaksi pitäis tutkia.
__________________
Offipeli: -
Käyttöpeli: E39 BMW 523iA

MMC Mansen Maasturi Club
NORT Noormarkun Offroad Team
BTCF Bimmer Tuning Club Finland
Vastaa lainaten