se bitumimatto on ihan vihonviimestä paskaa ainakin auton lattioissa, ite tehny patrolliin ruostehommia jonni aikoo ja kun joku kyrpä on tohottimella muovannu bitumit lattialle, niin ah heijjaa jotta on ihanoo suaha se irti, jotta sais hitsata iliman, että koko auto palaa.. se ensinnäkin peittää ruosteen tosi hyvin ja pehmeistä kohista löyty tosi pehmeitä paikkoja maton alta hyvinkin kaukaa ite vaurioalueelta kun tarkemmin tutki ja sitten tosiaan se on paikottain helekkarin tiukassa, että saa hitsattua. offiautoon en laittas ikinä tuota
joku minkä sie suat rullattua lattialta syrjään, jos tarviit kuivattaa tai hitsata autoo ja kiinnitys vaikka alumiinilistalla tms, että on heleppo nykästä ruuvit päistä auki maton irrotuksen takia luulisin olevan fiksuin vaihtoehto offivermeeseen
tosiaa niiko moni on sanonu ni ovet ja seinät, sekä katto noissa eniten resonoi, ei niikää se lattian paksumpi ja pokattu pelti. yks on toki jos teet siihe lattiavanerit, ni sillo tee tuuletusontelot, joita pitkin ilima piäsöö kiertämään vapaasti kun auto on tallissa luukut auki kuivamassa, mutta tuollanen vanerointi voi tuoda aika ikävästi lissee painoo varsinki köykäsempään peliin.