Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak
Lueskelimpa topicin läpi joutessaan, muutama ajatus nousi mieleen
Jäähdytys vakiosyylärillä toimii varmasti tarpeeksi tehokkaasti kunhan paikat on ehjänä.
mulla on gti swiftin kone sähköflektillä/vakiosyylärillä ja lämmöt pysyy kurissa jos unohdetaan sellaiset tilanteet kun "joutuu" pitämään nilkkaa suorana tavallista pitempään 
Toki tehokkaamman flektin laittaisin mutta isompi ei mahdu.
Toinen asia mikä kannattaa huomoida suikkaa rakentaessa niin menee helposti takapainoiseksi.
Imo optimitilanteessa ois kuskin ja vänkärin kerakin etupainoinen.
Mulla nykytilanteessa tyhjä auto kymmenen kiloa takapainoinen, jotain muutoksia aiheeseen kehitteillä. mm. paskat akut peränkontista lentää mäkeen ja tilalle tulee yksi akku johonkin vänkärin penkin ja lukkopellin väliin.
Sitä jäin miettimään, että kun kerta optimia käytät, niin mikset tee siitä kaikkea?
Sieltäkin saattaisi kiloja säästää.
|
Jäähdytin tosiaan pysyy varmaan omana,kesällä oli pieniä ongelmia lämpöjen suhteen kun oikein kunnolla retuutti,Tosin tossa ei ollut "tunnelia" ollenkaan ja flektin ja syylärin välillä varmaan 8cm tyhjää joten uskoisin että siinä oli se syy...
Mielessä on käynyt sellaisen tunnelin teko tohon syylärin taakse,Mikä ohjaisi ilman suoraan ylöspäin konepellin läpi+niin iso flekti,kun tilan puitteissa on vaan laittaa ja konepeltiin 2kpl pienempää vielä tehostamaan tota(jos tarvetta).
Painojakaumaa en oo kyllä rehellisesti sanottuna miettinyt lainkaan,Sittenhän sen näkee kun on muutoskatsastuksen aika,Niin näkee painot..
Ja helppohan tohon on sitten vaikuttaa sen jälkeen
Panssarit sun muut tuleekin tosta optimista ja olemassa olevat onkin jo sitä ja kai sitä alumiiniakin pitää johonkin väliin sotkea..