Lainaus:
quote:
Jos sä aloitat tälläsen ketjun niin kuuntele vaan ihan rauhassa kaikki vittuilut, kannattaisko olla alottamatta mitään keskustelua mieluummin kun kysellä mitä saa kysellä?
|
etkö sä oo huomannut että "ex-itkulla" on todennäköisesti pahoja traumoja lapsuudesta(potkittu päähän kotona tai koulussa) kun sen täytyy väittää kaikille vastaan viimeiseen asti ja jos ei muuta väiteltävää löydy nii se kirjoittaa tällaisia tollo-topickeja valittaakseen "miks mua aina haukutaan".
sääli ettei "itku" ole julkkis. ajatelkaa mitä 7-päivää lehti on menettänyt paskalööpeissä.
************************************************** ************************************************** *
mersu on kyllä ihan mun oma auto
muahaha kanttaako tota nyt täällä mainostaa? sä oot varmaan tosi mies kun ajat oikein johtotähdellä(tietenkin joku 200 nokivasara jossa 400 000 mittarissa jonkun tolppah.. jäljiltä)
ainut mikä on mukavaa hj:ssa on että se painaa niin paljon ettei jää kellumaan ja näin pilaa maisemaa(vesistöt kylläkin) muuallehan sitä ei huolita!
************************************************** ************************************************** *
kannattaako vielä jatkaa... aikuisten oikeesti !!
tota sun kannattais miettiä todella tarkkaan, mut mä epäilen sut siihen kykenemättömäksi...edes lasten oikeesti! oothan sä ollut katkaisuhoidossa ennenkin mut ei se mitään auttanut.
pistä nyt jotain nasevaa taas kun sun on kuitenkin pakko. taidat olla aika tossun alla kotona?
Note! This message was posted anonymously!