Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Severin opetuksien mukaan autoa korjatessa pitää juoda asennuskaljaa. tein tieteellisen tutkimuksen jonka mukaan kiimaliiterin olosuhteissa kaljoittelu aiheuttaa muun muassa:
1. Hitsaussauman suistumisen radaltaan.
2. Pelli muuttuu ekstraheikoksi pöhnässä hitsatessa ja koko ajan sulaa reikiä. Tsssssplrärlärlälää
3. "Vittu nyt tuli hyvä" meni oikeasti vituiksi.
4. Laikkaa vaihtaessa kun ottaa toisella kädellä laikasta kiinni niin toisella painaa lukitusnapin sijasta virtakytkintä.
5. Äskeisestä saattaa aiheutua kirosanoja ja suunnatonta kipua.
6. Lisää kaljaa.
7. Juuri hitsailtujen paikkojen maalaaminen Wd40 on hyvin mahdollista.
8lidää kaljaa.
|
Eikä pellit edes vetele yhtään jos hilpeänä hitsaa, vaikka pisin sauma loppu suojakaasuun  (pitää severi muistaa hakee huomenna uus pullo)
Tai en tiiä onko ne vedelly salaa nyt ku on ollu pois sieltä
Alkas olee vähä sellasta nirunaru meininkiä
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Viimeksi muokannut Häänrik : 06.01.2014 13:53
|