Viestiketju: Arvonassa Willys Jeep!
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 06.01.2014, 10:18
tersp tersp ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 06.01.14
Sijainti: Helsinki
Viestit: 2
Question

onko jollain yhtään hajua kuinka monesta eurosetelistä joutuis luopumaan jos haluais ostaa tollasen tässä arvonnassa olleen willys jeepin? tollanen olis kesäautoksi aika muikee mutta ei yhtään tietoo kuinka paljon kannattais maksimissaan maksaa? help

nettiautossa ois myynnissä tuoreempi willys vähän alle 8 kiloeuroon, mutta mutta...
Vastaa lainaten