Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies
Pitäs miettiä sitä minkälainen koulu ja opetus olis sellaista, että mahdollisimman moni olisi siellä ihan siedettävässä vireystilassa ja positiivisessa hengessä.
Omalla kohdalla voisi sanoa motivaatioon vaikuttavan jos haaste on omasta näkökulmasta todellinen.
Mahtaisiko joku autot ja maasturit kiinnostaa itseä jos ajattelisi, ettei saa niillä kuitenkaan koskaan ajaa ja omassa käytössä niitä ei ole...
Moni muistaa kuinka hankalaa oli omana kouluaikana vaikkapa ainekirjoitus.
Nyt tulee juttua oikein hyvin vähän itse kultakin kun on todellinen haaste ja saa esittää omia ajatuksia.
Jos haaste olisi heitetty niin, että tässä arvostellaan lähinnä oikeinkirjoitusta ja käsialaa - kukaan ei meistä jaksaisi kirjoittaa.
|
Tämä on totta ketä 13-16 vuotiasta oikeesti kiinnostaa montako helvetin omenaa liisalla on jos pauli vetää sitä perseeseen
Päästiin kerran laskemaan tarkkailu luokan kirjasta tehtäviä
oli paljon kiinnostavampaa laskea et paljon makelle jää rahaa käteen jos sen pitää ostaa kamat millä viedä valten autosta mankka ja se saa sen mankana luukuttaessa siitä X-määrän rahaa
Tai sitten jos jone vie bensat heimon auton tankista, maksaa niillä velkansa makelle ja jonelle jää 5litraa bensaa. jonen mopo kuluttaa 3litraa sadalle ja jonen pitää päästä 60 km niin paljonko jonen pitää viedä bensaa lisää valten mersun tankista jotta jone pääsee 60km päähän ja vielä takaisin
Kumpi on kiinnostavampaa 13v pojalle mopot vai omenat