Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.01.2014, 01:30
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Yhtä en ymmärrä kun valitetaan joka mediassa et kakarat räpeltää kännykkää tunnilla eikä saa keskityttyä, niin miksei koulut homma jammereita jotka blokkaa kännyköitten signaalin tuntien ajaksi, ei kovin moni pitkään jaksaisi räpeltää puhelinta jossei facebookkiin päivitys mene perille

Ite kun olin amiksessa niin luokassa istuminen ei oikeen jaksanut napata lainkaan, mut se tunti kun istuttiin "lepotilassa" niin ei edes huomattu pitää välituntia kun jaksoi istua ja olla kiinnostunut

Sitä en ymmärrä et kenen lie idea se on tehdä luokista sellaisia et niissä ei vaan jaksa istua
Tulee keskityttyä paremman asennon hakemiseen opetukseen keskittymisen sijaan

En nyt muista missä oli tehty kokeilu missä oppilailla oli rantatuoli tyyppiset pehmustetut istuimet ja luokkien jotka käyttivät parempia istuimia pistokokeitten pisteet kasvoi ja oli suurempia samoissa kokeissa kuin muiden luokkien jotka saman opetuksen sai normaali luokassa.

Mutta paremmat opetustilat ei ole ratkaisu nykyiseen kasvattamattomuuteen, mutta ehkä ne hieman hillitsisi ei häiriköiden käytöstä ja rauhoittaisi yleistilannetta joissain tapauksissa

Itse olen sitä mieltä, että opettajille pitäisi antaa reilusti enemmän oikeuksia ja auktoriteettia, nyky kakarat ei usko muuta kuin nyrkkiä ja kun ne tietää, ettei sitä tule niin rajoja ei ole ja vanhemmat on sokeita ja tietää, ettei niitä tai kakaroitaan voi syyttää mistään

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten