Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane
No tuo sun tehotavote on sille garretille varmasti ihan sopiva, ei sillä ainakaan minun mielestä tuon enempää lohkia järkevillä pakopaineilla...
Painekellolla oon aina ohjannu, pari autoa oon rakentanu missä ollu vnt ahdin. Ensimmäisellä kerralla säädöt sattu summissa heti kohdalleen ja pelas ku unelma, pajerossa teetätti säätäminen vähän enemmän töitä..
Sopivan jäykällä painekellolla ja sopivalla siipien "alkuasennolla", vai mikä tuo nyt virallisesti ois, saa kyllä toimivan systeemin... Mutta saattaa vaatia kovia hermoja se säätäminen
Tuossa on kyllä sähkönen ohjaus tuossa he351:sessä... Tähän tuskin kannattaa sähköä sotkea? Jos muuttais sen ohjauksen normi painekellolle..
|
Joo, ei ehkä kannata sähköjä sotkea niin pysyy yksinkertaisena ja toimii vaikka vähän sukeltaisikin

Pakopaineista = korkeampi lämpökuorma...ehkä joo voi olla huolissaan jos vetää minuuttitolkulla kaasu pohjassa rataa ympäri tai vetelee painavaa traileria tms....ainakin mun offauksessa ajetaan lappu lattiassa lähinnä muutamia sekunteja...se tuskin on ongelma vaikka pakopaineet oliskin vähän ylhäällä. Turbo kyllä kestää hetkittäisen kuorman (sehän nielee kovaa lämpökuormaa jo vakiona alkuperäisen moottorin yhteydessä) ja moottoria se ei ehdi muutamassa sekuntissa grillata pilalle. 90% käyttötunneistahan tulee tyhjäkäynnin ja 3000rpm:n välissä...siinähän sen pitää pelata hyvin ja herätä alhaalta....