Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 03.01.2014, 20:41
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Nyt on asiallista. Meinasinki heti sillon noista kysyä, ku ilmotit et retkukeula ja-perä tulee
Näitä aattelin ittekin ensi alkuun, mutta yhden illan kuukletuksilla ei löytynyt silloin kun $1000-1800 hintaisia uusia napoja joten asia unohtui silloin. Sitten joku älläsi ajatuksen taas päähän ja saksasta löytyin muutaman kuukle illan jälkeen nämä edullisesti

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
Kuinkas tuo muun voimansiirron toteutus kun tässähän normaalisti rupeis pyörät pyöriin väärään suuntaan noilla porttaalipokseilla vai?
Noi pyörimissuunnat on ajatuksissa ratkastu siten että etupäähän tulee 8.8 irs oikein päin, eli yläpuoli ylöspäin ja takapäähän samanlainen murikka väärinpäin eli vatsa ylöspäin. Näillä eväillä etuvetarit pyörisi eteenpäin ja takavetarit taaksepäin Siihen lisätään G mersusta jakolaatikko joka kääntää etukardaanin pyörimissuunnan toisinpäin, eli kaikki vetarit peruuttaa, ja pyörät menee eteenpäin. Tällä järjestelyllä ei etuperästäkään tule heikompi, koska luontainen suunta säilyy rattaissa. Takaperän voitelua pitää tarkkailla että öljy riittää laakereihin ja ehkä ylitäyttää tai tehdä jotkin heittäjät lautaspyörään, ja tietenkin huohotin täytyy siirtää toiselle puolelle.

Tolla järjestelyllä on helppo käyttää Lincolnin 4r70w laatikkoakin välikardaanilla, joka tosin manuaalikoneistolla muuttuu 3 pykäläiseksi, mutta eiköhän se riitä tähän käyttöön

Ymmärsiköhän tosta kukaan mitään? kaikkia aivoituksia on välillä niin vaikea muuttaa ymmärrettäväksi tekstiksi?
Vastaa lainaten