Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.01.2014, 15:16
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Perusasetus

Kerron tän nyt sentakia kun noita virolaisia nyt niin kehutaan, mun oli pakko ottaa yks porukka reilu vuosi sitte kun ensin työmaiden aloitus viivästyi ja sit ne pitikin kaikki saada jouluksi valmiiksi. Ensin pieni työmaa, jonka teki aliurakointi firman omistaja, rautainen ammattilainen virolainen, luottomiehensä kanssa, se meni hyvin, sitten annoin isomman työmaan johon tuli nää kaksi ja 4 muuta, noh nää kaksi ekaa lähti viikon päästä viroon ja sen jälkeen kaikki meni päin persettä, nämä neljä miestä teki 3 kuukautta sellaista hommaa minkä mun suomalainen kahden miehen ryhmä ois tehny kuukaudessa, lopuksi piti pistää koko porukka pois kun ei se homma vaan valmistunut ja korvata omilla miehillä ja suht paljo purkaa ja tehä uudelleen jo tehtyä, nosturi ynnä muut kulut moninkertaiset verrattuna vastaavanlaisiin suomalaisten vakkari työntekijöiden tekemiin. Omassa porukassa 12 miestä, kaikki suomalaisia ja firman suomen yksikössä n 180 asentajaa muut suomalaisia paitsi 1 turkkilainen ja 2 venäläistä jotka on kyllä myös ahkeria työmiehiä. Noh nää on mun kokemuksia, mut ite ainakin niiden perusteella luotan enemmän suomalaiseen, vaikka hetkellisesti maksaiskin enemmän.
Vastaa lainaten